~

2012-12-15
18:14:00

Was it worth it?
Vilken värdelös dag. Fast har ändå lyckats underhålla min smått krävande hjärna rätt produktivt tycker jag. Vad har jag spenderat min dag med då tro? Typ inte ett skvatt. Diskuterat samhällets problematiska aspekter när det kommer till julstressen med complete randoms, headbangat till überbra musik, spontankollat på nån jävla film pappa kom hem med och nekat kanelbullar (VAD ÄRE FÖR FEL). Dagens största underhållning var dock att städa & rensa mitt skrivbord på datorn -> hej jag har liv. Blev smärre snyggt tho, bortsett från att nu när jag vill hitta någonting, tar det 10min att hitta det. Fiiiint. (Gammalt internskämt, jag skrattar, ingen fattar.)
 

Ikväll blir det att mumsa på Moulin Rouge i 1080p och njuta av ensamheten.
Och kanske hoppa runt till lite überschysst musik, vi får se.
  
 
Även försökt lista ut hur fan man får en youtubevideo att enbart visas med kontrollpanelen, dvs skiten där längst nere på en video. Vet att det har funkat förut, i tidigare versioner av youtube/blogg.se. När man ändrar höjden till den man vill ha, syns bara övre delen av videon, istället för nedre delen som man är ute efter. Såååå, det fick bli en minipåle. Fail.

-
Was the time spent writing these words onto paper and speaking them
out loud for you hoping them to provoke thoughts that lay ahead, unknown in shadows of the 
unconscious worth every penstroke, worth every word?
 
Taggar: FIlm, Musik, Vardag;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: